Blog Listem

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

Blog Listem

ÖRGÜLER

9 Şub 2011

KÖPEK KAZAĞI (SEVGİLİ ÇAKIL'A YENGESİNDEN)

Yeğenimin köpeği Çakıl için hazırladığım kazak tarifini şimdi size veriyorum;

Başlangıç ilmek sayısı yeni doğan bebek yeleği ilmek sayısıyla aynı. 78 ilmek başladım. Baştan ve sondan beser ilmek haroşa örülecek. On sıra haroşa örüldükten sonra ilk beş ilmek haroşa, sekiz ilmek düz, bir arttır, bir düz, bir arttır, 14 düz, bir arttır, bir düz, bir arttır, yirmi düz, bir arttır, bir düz, bir arttır, 14 düz, bir arttır, bir düz, bir arttır, sekiz düz, beş ilmek haroşa. Bu şekilde başlanıyor on dört kere arttırılıyor sonra üç sıra haroşa örülüyor, yanlardan kollar kesiliyor, gövde düz  örülmeye devam ediliyor. Fotorafta verilen örnek konuluyor. Yaklaşık bir karış örüldükten sonra ön bölüm kesilip sırt kısmı devam ediliyor. Yaklaşık bir karış daha ördükten sonra son üç sırada kenarlar yuvarlatılılarak örgü bitiriliyor. Örgünün kenarları bir sıra tığ ile sık iğne yapılarak tamamlanıyor. Beş adet ilik açtım, özel tasarlanan düğmelerden buldum ve onları kullandım. Biraz boynu geniş geldiği için makine lastiğiyle içinden teğelledim
Sevgili Çakıl iyi günlerde giyer umarım...

Bu ölçüler Cavalier King Charles Spaniel cinsi köpeklere uygundur. Farklı boyutlarda olan köpekler için değiştirilebilir.






                         

1 yorum:

servis dedi ki...

Blogunuzda yaptığınız paylaşımları takip ediyoruz Burun Ameliyat Estetiği olarak size paylaşımlarınızdan dolayı çok teşekkür ederiz.

Yorum Gönder